Тема уроку з інформатики: Інтернет

Урок з інформатики №3
Тема уроку з інформатики: Інтернет

інтернет урок вчитель школаМета уроку інформатики:

  • Познайомити учнів, що може знаходитися на Web-сторінці в Internet.
  • Як користуватися програмою-браузером Internet Explorer;
  • Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять.

Обладнання для проведення уроку з інформатики: програма "Браузер Internet Explorer"

Хід уроку інформатики

І. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

В рівзних випадках бувають зручними різні способи визначенння, де знаходиться предмет чи особа. Загальноприйнятим є спосіб вказівки для отримування листів, телеграм, газет, тощо. Це – адреса.

Можна запитати чи знають учні свої адреси і попрохати одного-двох учнів відповісти вголос. Якщо діти забувають назвати місто і починають адресу з назви вулиці, то можна нагадати, як у фільмі "Іронія долі" вся плутанина сталася тому, що в Москві та Санкт-Петербурзі були вулиці Будівельників, на них були квартири 12. Розмірковуючи за аналогією, можемо мати адресу в класі будь-якого місця за партою.

Гра "Знайди свого друга"

Перед початком гри задайте дітям питання: "Як можна визначити, де знаходиться учень в класі?" Можливі наступні відповіді:

  • За його місцем (ряд, парта);
  • За іменем (і прізвищем)
  • За описом зовнішньості та одягу;
  • За описом дороги від дверей до його парти.

Вчитель називає опис місцезнаходження учня. Той, до кого він відноситься, встає (і сідає). Якщо даному опису відповідають декілька учнів, то встають усі. В цьому випадку ми звертаємо увагу дітей, що в такий спосіб в нашому класі не можна указати на одну людину.

Приклади.

  • Катя;
  • Романів Іван;
  • 2-й ряд від дверей;
  • дівчинка в сірому светрі з косою;
  • хлопчик з бантиком (таких не буде);

діти від дверей до першого проходу, повернути направо, пройти 2 парти, стоп; і т.п.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

1. Якщо не приймати до уваги зверху чи знизу розташовані смуги різного кольору, то можна скласти 3 прапорці, а якщо прийняти до уваги розташування смуг, то – 6 прапорців.

2. Треба поставити під кожною стіною по два стільці та по одному в протилежних за діагоналлю  кутках.

ІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Що таке Internet?
  • Задопомогою яких пристроїв комп’ютери приєднуються до всесвітньої мережі?
  • Які комп’ютери знаходять лдне одного в мережі?

Інтернет (англ. Internet) - всесвітня система об’єднаних комп’ютерних мереж для зберігання і передачі інформації. Часто згадується як Всесвітня мережа і Глобальна мережа, а також просто Мережу. Побудована на базі стека протоколів TCP / IP. На основі інтернету працює Всесвітня павутина (World Wide Web,WWW) і безліч інших систем передачі даних.
До 30 червня 2012 число користувачів, які регулярно використовують інтернет, склало більш ніж 2 400 000 000 осіб, понад третина населення Землі користувалося послугами інтернету.

ІІІ. Вивчення нового матеріалу.

Бесіда.

- Internet має багато можливостей, але сьогодні нас цікавить тслужба WWW. Її ще називають всесвітньою павутиною. Вона сладається з окремих сторінок – сайтів.

- На кожній такій сторінці можна розмістити не тільки теукст, а й фотографії, картинки, музику, мультиплікацію, відео. Кожен сайт має свою адресу. На сайтах бувають посилання ("дверцята") – це текст або малюнок, при встановлення на який  вказівник миші набуває вигляду руки, вказівний палець якої показує на посилання. При цьому клацнувши лівою клавішею миші можна перейти на інший сайт, і так до незакінченості. Для перегляду сайтів існують спеціальні програми – браузери. З однією такою програмою ми сьогодні познайомимось. Давайте відкриємо підручник на ст. 8 і прочитаємо, що можно побачити на сайтах.

Робота з підручником.

Фізкультхвилинка

ІV. Робота з комп’ютером. Програма "Браузер".

Запуск програми ПУСК-ПРОГРАМИ-Internet Explorer.

Релаксація.

Вправи для очей:

Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 рази.

Вправи для рук.

Зігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками.

V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

Сьогодні ми з вами познайомилисяз всесвітньою павутиною, яка складається з сайтів. Попрацювали з програмою браузером Internet Explorer, що призначена для переглюду сайтів. Навчилися переходити, використовуючи посилання на інші сайти.

VІ. Домашнє завдання.

Виконайте завдання з підручника "Для розумників і розумниць" на ст. 9.

Відео на тему “Що таке Інтернет?”

Як влаштована і працює глобальна комп’ютерна мережа Інтернет. Основні принципи, розуміння яких дозволить краще орієнтуватися у всесвітній павутині. Що таке інтернет? Насправді інтернет – це мережа, що складається з багатьох тисяч наукових, урядових, корпоративних і домашніх комп'ютерних мереж .

Прочитать статью и оставить комментарии. Новости образования Украины и Росcии