Урок з інформатики №3
Тема уроку з інформатики: Інтернет
Мета уроку інформатики:
- Познайомити учнів, що може знаходитися на Web-сторінці в Internet.
- Як користуватися програмою-браузером Internet Explorer;
- Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять.
Обладнання для проведення уроку з інформатики: програма "Браузер Internet Explorer"
Хід уроку інформатики
І. Організаційний момент.
Повторення правил з техніки безпеки.
Розминка.
В рівзних випадках бувають зручними різні способи визначенння, де знаходиться предмет чи особа. Загальноприйнятим є спосіб вказівки для отримування листів, телеграм, газет, тощо. Це – адреса.
Можна запитати чи знають учні свої адреси і попрохати одного-двох учнів відповісти вголос. Якщо діти забувають назвати місто і починають адресу з назви вулиці, то можна нагадати, як у фільмі "Іронія долі" вся плутанина сталася тому, що в Москві та Санкт-Петербурзі були вулиці Будівельників, на них були квартири 12. Розмірковуючи за аналогією, можемо мати адресу в класі будь-якого місця за партою.
Гра "Знайди свого друга"
Перед початком гри задайте дітям питання: "Як можна визначити, де знаходиться учень в класі?" Можливі наступні відповіді:
- За його місцем (ряд, парта);
- За іменем (і прізвищем)
- За описом зовнішньості та одягу;
- За описом дороги від дверей до його парти.
Вчитель називає опис місцезнаходження учня. Той, до кого він відноситься, встає (і сідає). Якщо даному опису відповідають декілька учнів, то встають усі. В цьому випадку ми звертаємо увагу дітей, що в такий спосіб в нашому класі не можна указати на одну людину.
Приклади.
- Катя;
- Романів Іван;
- 2-й ряд від дверей;
- дівчинка в сірому светрі з косою;
- хлопчик з бантиком (таких не буде);
діти від дверей до першого проходу, повернути направо, пройти 2 парти, стоп; і т.п.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
1. Якщо не приймати до уваги зверху чи знизу розташовані смуги різного кольору, то можна скласти 3 прапорці, а якщо прийняти до уваги розташування смуг, то – 6 прапорців.
2. Треба поставити під кожною стіною по два стільці та по одному в протилежних за діагоналлю кутках.
ІІ. Актуалізація опорних знань.
- Що таке Internet?
- Задопомогою яких пристроїв комп’ютери приєднуються до всесвітньої мережі?
- Які комп’ютери знаходять лдне одного в мережі?
Інтернет (англ. Internet) - всесвітня система об’єднаних комп’ютерних мереж для зберігання і передачі інформації. Часто згадується як Всесвітня мережа і Глобальна мережа, а також просто Мережу. Побудована на базі стека протоколів TCP / IP. На основі інтернету працює Всесвітня павутина (World Wide Web,WWW) і безліч інших систем передачі даних.
До 30 червня 2012 число користувачів, які регулярно використовують інтернет, склало більш ніж 2 400 000 000 осіб, понад третина населення Землі користувалося послугами інтернету.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
Бесіда.
- Internet має багато можливостей, але сьогодні нас цікавить тслужба WWW. Її ще називають всесвітньою павутиною. Вона сладається з окремих сторінок – сайтів.
- На кожній такій сторінці можна розмістити не тільки теукст, а й фотографії, картинки, музику, мультиплікацію, відео. Кожен сайт має свою адресу. На сайтах бувають посилання ("дверцята") – це текст або малюнок, при встановлення на який вказівник миші набуває вигляду руки, вказівний палець якої показує на посилання. При цьому клацнувши лівою клавішею миші можна перейти на інший сайт, і так до незакінченості. Для перегляду сайтів існують спеціальні програми – браузери. З однією такою програмою ми сьогодні познайомимось. Давайте відкриємо підручник на ст. 8 і прочитаємо, що можно побачити на сайтах.
Робота з підручником.
Фізкультхвилинка
ІV. Робота з комп’ютером. Програма "Браузер".
Запуск програми ПУСК-ПРОГРАМИ-Internet Explorer.
Релаксація.
Вправи для очей:
Швидко покліпати очима, закрити їх і посидіти спокійно, повільно рахуючи до 5. Повторити 4 рази.
Вправи для рук.
Зігнути одну руку в кисті (до себе). Великий палець з допомогою іншої руки повинний дотягтися до руки. Вправа виконується поперемінно двома руками.
V. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
Сьогодні ми з вами познайомилисяз всесвітньою павутиною, яка складається з сайтів. Попрацювали з програмою браузером Internet Explorer, що призначена для переглюду сайтів. Навчилися переходити, використовуючи посилання на інші сайти.
VІ. Домашнє завдання.
Виконайте завдання з підручника "Для розумників і розумниць" на ст. 9.
Відео на тему “Що таке Інтернет?”
Як влаштована і працює глобальна комп’ютерна мережа Інтернет. Основні принципи, розуміння яких дозволить краще орієнтуватися у всесвітній павутині. Що таке інтернет? Насправді інтернет – це мережа, що складається з багатьох тисяч наукових, урядових, корпоративних і домашніх комп'ютерних мереж .
Прочитать статью и оставить комментарии. Новости образования Украины и Росcии