Тема уроку з інформатики: Всесвітня мережа

Урок з інформатики №2
Тема уроку з інформатики: Всесвітня мережа

Інтернет всесвітня мережаМета уроку з інформатики:

  • Познайомити учнів з картою світу;
  • Познайомити учнів з назвами та розташуванням найбільших міст Європи;
  • Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять.

Обладнання для проведення уроку з інформатики: програма "Карта Світу"

Хід уроку з інформатики

І. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Нагадайте дітям казку про Царівну-Жабу.

"…Було у Царя три сини: старший – Степан-Царевич; середній – Федір-Царевич; молодший – Іван-Царевич. Прийшла пора синам женитися. Вивів їх Цар у чмсте поле і загадав випустити з лука по стрілі. Куди упаде стріла – там суджену шукати. У старшого сина стріла полетіла в село Велике, попала на боярський двір. Підняла її боярська дочка. Стріла середнього сина полетіла в місто Велике на подвір’я купця, і підняла її дочка купця. Стріла молодшого сина полетіла до лісу та впала в болото"

Хто її підняв? (Жаба). Малюємо на дошці схеми маршрутів царевичей. Питаємо дітей, куди повинен піти Степан-царевич спочатку, куди потім і т. д.

Степан-Царевич Федір-Царевич Іван-Царевич

А що ж було далі? "…Не зберіг Іван-Царевич свою Васелису Прекрасну, заніс її до себе Кощій Безсмнертний. Нелегко було Івану з ним справитись"…

Де ж ховав Кощій свою смерть? (тут потрібно дочекатися відповіді дітей на це питання і уточнити відповідь.) "…смерть Кощія – на кінці голки, голка – в яйці, яйце – в качці, качка – в зайці, заєць в скрині, скриня – на дубі"…

Заповнюємо схему на дошці:

Підсумок: Іван-Царевич послідлвно ( це слово слід наголосити) проходить кожну перешкоду. Це схоже на те як ми очищуємо яйце, в якого не одна шкарлупка, а декілька. Ми очистили одну шкарлупку, а під нею друга, а під другою – третя і т.д. Таким чином ми навчилися визначати місмце знаходження предметів, записуючи.

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

По горизонталі: 1. Дніпро. 2. Либідь.

По вертикалі: 3. Десна. 4. Ірпінь

ІІІ. Актуалізація опорних знань.

  • Діти, скажіть, яку тему ми вивчали на минулому уроці?
  • Що означає слово "віртуальний"?
  • Які найбільші міста України ви знаєте?
  • Які найбільші ріки України ви знаєте?
  • Назвіть найбільшу річку України?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Бесіда.

– Давайте поміркуємо, як працює звичайна пошта. Всі поштові відділення у всьому світі знають адреси одне одного. Це дає змогу знайти потрібне адресатові поштове відділення, в якому за вашою адресою вам доставлять кориспонденцію.

Подібно до пошти комп’ютери зв’язані мережею Іnternet, мають свої адреси. В мережі є комп’ютери-сервери, які ніколи не відключаються. Вони не тільки мають свої адреси, але й слідкують щоб ви могли знайти потрібний комп’ютер в мережі за його адресою. Щоб приєднатися до Internet потрібно мати пристрій – модем, через який комп’ютер підключається до телефонної мережі і через неї приєднується до світової мережі.

Сьогодні ми поговоримо про Internet. Що означає це слово?

Всесвітня павутина - розподілена система, що надає доступ до пов’язаних між собою документів, розташованим на різних комп’ютерах, підключених до Інтернету. Для позначення Всесвітньої павутини також використовують слово веб (англ. Web «павутина») і абревіатуру WWW.

Всесвітню павутину утворюють сотні мільйонів веб-серверів. Більшість ресурсів Всесвітньої павутини засновані на технології гіпертексту. Гіпертекстові документи, що розміщуються у Всесвітній павутині, називаються веб-сторінками. Кілька веб-сторінок, об’єднаних спільною темою, дизайном, а також пов’язаних між собою посиланнями і зазвичай знаходяться на одному і тому ж веб-сервері, називаються веб-сайтом.Для завантаження і перегляду веб-сторінки використовуються спеціальні програми - браузери (англ. Browser).

Всесвітня павутина викликала справжню революцію в інформаційних технологіях і вибух в розвитку Інтернету. У повсякденній мові, кажучи про Інтернет, часто мають на увазі саме Всесвітню павутину. Однак важливо розуміти, що це не одне і те ж.

2. Робота з підручником.

3. Фізкультхвилинка

V. Робота з комп’ютером. Програма "Карта Світу".

– Виконаємо вправу, описану на ст. 7.

Релаксація.

Вправи для очей:

Міцно заплющиити очі на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд.Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд.

Вправи для рук.

Поставити напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок – раз – підняти напівзігнутий палець вгору, на рахунок – два – пальці випрямити, на рахунок три – пальці зігнути, на рахунок чотири – поставити на місце. Виконати вправи над кожним пальцем не менше 3-4 разів.

VІ. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

– Таким чином ви вже знаєте що Internet – це всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у всьому світі, зв’язаних між собою за допомогою приладу модем та телефонної мережі. Кожен комп’ютер в мережі має свою адресу, за якою його знаходять інші комп’ютери в Internet-і.

VІІ. Домашнє завдання з інформатики.

Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" (з підручника на ст.7).

Відео на тему “Всесвітня мережа”

40 років тому вперше учені Каліфорнійського університету зєднали два комп’ютери між собою та передавали з одного на інший тестові дані. Цю дату вважають днем народження Інтернету. Його розробили у США на замовлення Пентагону, а концепція Всесвітньої павутини належить європейським вченим. На сьогоднішній день Інтернетом користуються понад 1,5 млрд. людей. Серед них і велика кількість коломиян. Про переваги всесвітньої павутини дізнавався Богдан Малецький.

Прочитать статью и оставить комментарии. Новости образования Украины и Росcии