Урок з інформатики №2
Тема уроку з інформатики: Всесвітня мережа
Мета уроку з інформатики:
- Познайомити учнів з картою світу;
- Познайомити учнів з назвами та розташуванням найбільших міст Європи;
- Розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять.
Обладнання для проведення уроку з інформатики: програма "Карта Світу"
Хід уроку з інформатики
І. Організаційний момент.
Повторення правил з техніки безпеки.
Розминка.
Нагадайте дітям казку про Царівну-Жабу.
"…Було у Царя три сини: старший – Степан-Царевич; середній – Федір-Царевич; молодший – Іван-Царевич. Прийшла пора синам женитися. Вивів їх Цар у чмсте поле і загадав випустити з лука по стрілі. Куди упаде стріла – там суджену шукати. У старшого сина стріла полетіла в село Велике, попала на боярський двір. Підняла її боярська дочка. Стріла середнього сина полетіла в місто Велике на подвір’я купця, і підняла її дочка купця. Стріла молодшого сина полетіла до лісу та впала в болото"
Хто її підняв? (Жаба). Малюємо на дошці схеми маршрутів царевичей. Питаємо дітей, куди повинен піти Степан-царевич спочатку, куди потім і т. д.
Степан-Царевич Федір-Царевич Іван-Царевич
А що ж було далі? "…Не зберіг Іван-Царевич свою Васелису Прекрасну, заніс її до себе Кощій Безсмнертний. Нелегко було Івану з ним справитись"…
Де ж ховав Кощій свою смерть? (тут потрібно дочекатися відповіді дітей на це питання і уточнити відповідь.) "…смерть Кощія – на кінці голки, голка – в яйці, яйце – в качці, качка – в зайці, заєць в скрині, скриня – на дубі"…
Заповнюємо схему на дошці:
Підсумок: Іван-Царевич послідлвно ( це слово слід наголосити) проходить кожну перешкоду. Це схоже на те як ми очищуємо яйце, в якого не одна шкарлупка, а декілька. Ми очистили одну шкарлупку, а під нею друга, а під другою – третя і т.д. Таким чином ми навчилися визначати місмце знаходження предметів, записуючи.
ІІ. Перевірка домашнього завдання.
По горизонталі: 1. Дніпро. 2. Либідь.
По вертикалі: 3. Десна. 4. Ірпінь
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
- Діти, скажіть, яку тему ми вивчали на минулому уроці?
- Що означає слово "віртуальний"?
- Які найбільші міста України ви знаєте?
- Які найбільші ріки України ви знаєте?
- Назвіть найбільшу річку України?
ІV. Вивчення нового матеріалу.
1. Бесіда.
– Давайте поміркуємо, як працює звичайна пошта. Всі поштові відділення у всьому світі знають адреси одне одного. Це дає змогу знайти потрібне адресатові поштове відділення, в якому за вашою адресою вам доставлять кориспонденцію.
Подібно до пошти комп’ютери зв’язані мережею Іnternet, мають свої адреси. В мережі є комп’ютери-сервери, які ніколи не відключаються. Вони не тільки мають свої адреси, але й слідкують щоб ви могли знайти потрібний комп’ютер в мережі за його адресою. Щоб приєднатися до Internet потрібно мати пристрій – модем, через який комп’ютер підключається до телефонної мережі і через неї приєднується до світової мережі.
Сьогодні ми поговоримо про Internet. Що означає це слово?
Всесвітня павутина - розподілена система, що надає доступ до пов’язаних між собою документів, розташованим на різних комп’ютерах, підключених до Інтернету. Для позначення Всесвітньої павутини також використовують слово веб (англ. Web «павутина») і абревіатуру WWW.
Всесвітню павутину утворюють сотні мільйонів веб-серверів. Більшість ресурсів Всесвітньої павутини засновані на технології гіпертексту. Гіпертекстові документи, що розміщуються у Всесвітній павутині, називаються веб-сторінками. Кілька веб-сторінок, об’єднаних спільною темою, дизайном, а також пов’язаних між собою посиланнями і зазвичай знаходяться на одному і тому ж веб-сервері, називаються веб-сайтом.Для завантаження і перегляду веб-сторінки використовуються спеціальні програми - браузери (англ. Browser).
Всесвітня павутина викликала справжню революцію в інформаційних технологіях і вибух в розвитку Інтернету. У повсякденній мові, кажучи про Інтернет, часто мають на увазі саме Всесвітню павутину. Однак важливо розуміти, що це не одне і те ж.
2. Робота з підручником.
3. Фізкультхвилинка
V. Робота з комп’ютером. Програма "Карта Світу".
– Виконаємо вправу, описану на ст. 7.
Релаксація.
Вправи для очей:
Міцно заплющиити очі на 5 секунд, потім відкрити на 5 секунд.Повторити 6 разів. Швидко моргати протягом 30 секунд.
Вправи для рук.
Поставити напівзігнуті пальці на стіл. Кисті рук на стіл не класти. На рахунок – раз – підняти напівзігнутий палець вгору, на рахунок – два – пальці випрямити, на рахунок три – пальці зігнути, на рахунок чотири – поставити на місце. Виконати вправи над кожним пальцем не менше 3-4 разів.
VІ. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.
– Таким чином ви вже знаєте що Internet – це всесвітня мережа, яка складається з мільйонів комп’ютерів у всьому світі, зв’язаних між собою за допомогою приладу модем та телефонної мережі. Кожен комп’ютер в мережі має свою адресу, за якою його знаходять інші комп’ютери в Internet-і.
VІІ. Домашнє завдання з інформатики.
Виконайте завдання "Для розумників і розумниць" (з підручника на ст.7).
Відео на тему “Всесвітня мережа”
40 років тому вперше учені Каліфорнійського університету зєднали два комп’ютери між собою та передавали з одного на інший тестові дані. Цю дату вважають днем народження Інтернету. Його розробили у США на замовлення Пентагону, а концепція Всесвітньої павутини належить європейським вченим. На сьогоднішній день Інтернетом користуються понад 1,5 млрд. людей. Серед них і велика кількість коломиян. Про переваги всесвітньої павутини дізнавався Богдан Малецький.
Прочитать статью и оставить комментарии. Новости образования Украины и Росcии