Тема уроку з інформатики: Розгалуження

Урок з інформатики №17
Тема уроку з інформатики: Розгалуження

разветвление алгоритм урок конспект
Мета уроку інформатики:

  • ознайомити учнів з поняттям розгалуження;
  • розвивати увагу, логічне мислення, пам'ять;
  • виховувати любов до рідної мови.

Обладнання для проведення уроку з інформатики: програма “Колобо

Хід уроку інформатики

I. Організаційний момент.

Повторення правил з техніки безпеки.

Розминка.

Допоможи мандрівникам пройти лабіринт по ходу руху стрілки.

II. Перевірка домашнього завдання.

III. Актуалізація опорних знань.

  • Що таке блок-схема? (Геометричне зображення алгоритму).
  • Які геометричні фігури використовують при складанні блок-схеми? (Овал, прямокутник, ромб);
  • Чому на ромбі присутні два слова “Так” i “Hi”? (В залежності від відповіді на запитання (умови), яку записано в ромбі вказують на напрям подальшого просування по блок-cxeмi).
  • Що означають стрілки на блок-cxeмi? (Напрям просування по блок-cxeмi (порядок виконання команд).

Алгоритми з розгалуженням. Розгалуження. Алгоритми з розгалуженням.
Розгалуження - другий з типових різновидів алгоритмів. Розгалуження починається з певної умови. Якщо ця умова виконується, відбувається одна дія (чи набір дій); якщо ні - інша.
Найпростішим видом є "неповне розгалуження". Неповне розгалуження реалізується за допомогою команди if (якщо)

IV. Вивчення нового матеріалу.

1. Робота з підручником.

– Відкрийте підручники на сторінці 36.

разветвление алгоритм урок конспект

2. Фізкультхвилинка.

– Діти, ви втомились, пора відпочити. Станьте біля парт, виконаємо декілька вправ.

1-2 – Bci пірнають;
3-4 – виринають;
5-6 – на воді кріпнуть крильця молододі,
7-8 – що є сили вci до берега поплили;
9-10 – обтрусились i за парти опустились.

V. Робота за комп’ютером.

Точка розгалуження або особлива точка багатозначного характеру-особлива точка повної аналітичної функції, таке, що аналітичне продовження якого-небудь елемента цієї функції уздовж замкнутого шляху, що охоплює цю точку, призводить до новим елементам цієї функції.

Програма”Колобок”.

Завдання стор.37.

Релаксація.

Вправи для очей.

Уявити перед собою колесо велосипеда, яке   обертається,   та, помітивши на ньому певну точку, слідкувати за обертом цієi точки. Спочатку в один бік, потім в інший. Повторити 3 рази.

Вправи для рук.

Масаж долонь. Покласти руки, зігнутi в ліктях, на край столу. З’єднати долоні разом перед собою. На рахунок раз - кінчики пальців лів руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні правої руки, на рахунок два - вихідне положения, на рахунок три - кінчики пальців правої руки рівномірно рухаються вниз до кінця долоні лівої руки, на рахунок чотири -вихідне положення.

VI. Закріплення знань учнів. Підсумок уроку.

  • Як розгалуження позначається на блок-cxeмi?
  • Що означає позитивна відповідь на запитання (умову) записану в ромбі? (Подальший напрямок виконання команд по стрілці з надписам “Так” чи “Hi”).
  • Яка команда називається командою розгалуження?

VII. Домашнє завдання з інформатики.

- Виконайте завдання “Для розумників i розумниць” (з підручника на сторінці 37).

Відео на тему: “Алгоритм розгалуження”

Скрайб-презентація до уроку “Алгоритмічна конструкція розгалуження”.

Прочитать статью и оставить комментарии. Новости образования Украины и Росcии